SDH Újezd u Boskovic ve spolupráci s obecním úřadem zve všechny naše občany na tradiční stavění "májky". Akce se koná 1. 5. od 14h u hasičské zbrojnice. Občerstvení zajištěno.
Datum konání: 1. 5. 2016
SDH Újezd u Boskovic ve spolupráci s obecním úřadem zve všechny naše občany na tradiční stavění "májky". Akce se koná 1. 5. od 14h u hasičské zbrojnice. Občerstvení zajištěno.
Datum konání: 30. 4. 2016
SDH Újezd u Boskovic zve všechny naše občany na "pálení čarodějnic" v areálu místního koupaliště.
Akce se koná 30. 4. od 19h. Občerstvení zajištěno (ke koupi budou na místě i špekáčky).
Datum konání: 23. 3. 2016
2. 4. bude obnoven svoz bioodpadu z naší obce. Na parkoviště za obecní úřad byly proto vráceny hnědé kontejnery na bioodpad. Co patří nebo nepatří mezi bioodpad se dočtete v přiloženém informačním letáku.
Datum konání: 12. 3. 2016
Obecní úřad společně s kometou Brno zve všechny naše děti a rodiče na 7. ročník Dortiády s Kometou.
Kdy? V sobotu 12. 3. 2016 od 13:30 do 17:30 v DRFG Aréně v Brně.
Program:
Soutěž o nejhezčí dort s hokejovou tématikou
Prohlídka zázemí arény
Bruslení
Malování na obličej
Zábavný program pro děti.
Ochutnávka dortů.
Za obec Újezd u Boskovic jako partnerskou obec Království Komety bude do soutěže vložen dort.
Datum konání: 15. 2. 2016
Od pondělí, 15. 2. bude po naší obci Vodárenská akciová společnost provádět odečet vodoměrů.
Datum konání: 8. 2. 2016 - 31. 3. 2016
Z důvodů stavby lešení okolo kulturního domu žádáme občany, aby od pondělí - 8. 2. 2016 toto parkoviště do odvolání nepoužívali.
Děkujeme
Datum konání: 26. 1. 2016
Vzhledem k zimnímu období a výše zmíněným datům jsme dospěli k názoru, že především u malých obcí, obcí s vysokým výskytem a u obcí, kde si lidé často pořizují deratizační prostředky nákupem v drogerii (tyto deratizační prostředky mají několikanásobně nižší účinnost a atraktivitu, než námi nabízený materiál) je vhodným způsobem boje proti hlodavcům použití našich "balíčků". Proto si dovolujeme nyní oslovit také Vás s naší nabídkou deratizačních "balíčků" pro obce a domácnosti. Přínos deratizačních "balíčků"
Kontaktovat nás lze na telefonním čísle 608 818 001 Ing.Trubecký, 705005966 Horáková Eva nebo e-mailem na adrese: info@deratizace4D.cz
Datum konání: 26. 1. 2016 - 1. 2. 2016
Důležitá informace pro držitele průkazu ZTP a ZTP/P v lednu 2016 je třeba nově podat
ŽÁDOST O PŘÍSPĚVEK NA MOBILITU
Žádost se podává na Úřad práce, oddělení dávek pro osoby se zdravotním postižením
Žádost o příspěvek na mobilitu je nutné podat do konce ledna, aby držitelé průkazu ZTP a ZTP/P o nárok na dávku za tento měsíc nepřišli. Tato povinnost vyplývá ze zákona č. 329/2011 Sb., o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením. Pro většinu dosavadních příjemců příspěvku na mobilitu se jedná více méně o administrativní záležitost, kterou Úřad práce rozhodne ve zkráceném řízení. Většina příjemců obdržela dopis z Úřadu práce, kde byl také přiložen formulář žádosti. Vyplněný formulář je nutné podat do podatelny Úřadu práce anebo je možné jej poslat poštou.
Datum konání: 15. 3. 2016
Zápis dětí do Mateřské školy v Doubravici nad Svitavou pro školní rok 2016 - 2017 se koná v úterý 15. března 2016 od 13 do 17 hodin v ředitelně mateřské školy. S sebou vyplněnou přihlášku do MŠ, zápisní list a souhlas s fotografováním. Přineste rovněž k nahlédnutí rodný list dítěte a Váš občanský průkaz.
Podrobnosti na www.doubravicens.cz/ms nebo na úřední desce.
|
|
|
|
|
|
|