V pátek 7. května od 16:00 provedou hasiči po naší obci sběr železného šrotu. Tento odpad připravte před své domy na chodník, těžké věci pomůžou hasiči vynést.
Datum konání: 7. 5. 2021
V pátek 7. května od 16:00 provedou hasiči po naší obci sběr železného šrotu. Tento odpad připravte před své domy na chodník, těžké věci pomůžou hasiči vynést.
Datum konání: 27. 4. 2021
Vězeňská služba ČR - Věznice Kuřim
hledá uchazeče do služebního poměru na pozici
STRÁŽNÝ
nástupní příjem od 27.620,- Kč,- podle praxe,
příjem po nástupním kurzu a ve směnném režimu od 31.490,- Kč podle praxe
Máš na to?
1. středoškolské vzdělání s maturitou,
2. státní občanství ČR, naprostá trestní bezúhonnost,
3. osobnostní, fyzická a zdravotní způsobilost.
Co za to?
1. náborový příspěvek 75.000,- Kč
2. služba 37,5 hodiny v týdnu,
3. roční příspěvek na stravování a rekreaci 11.000,- Kč, bezplatné využití posilovny
4. dovolená 6 týdnů ročně,
5. po 15-ti letech služby navíc 14-ti denní ozdravný pobyt každý rok,
6. při skončení služebního poměru po 6-ti letech nárok na odchodné,
7. při skončení po 15-ti letech služby až do důchodu nárok na výsluhový příspěvek.
Životopisy zasílejte na personální oddělení Věznice Kuřim
e-mail: mdygas@vez.kur.justice.cz
telefon: 541 555 210 a 541 555 21
Datum konání: 8. 4. 2021
Upozorňujeme všechny, že na základě změn svozových tras firmy SUEZ nebude již pravidelný svoz odpadu z vašich popelnic prováděn každý lichý týden v pátek, ale nově každý lichý týden v pondělí a to již s platností od příštího týdne.
První svoz bude již v pondělí 12. 4., následující v pondělí 26. 4. atd.
Termín svozu je celé pondělí, popeláři mohou přijet v 15h nebo také v 5:00 ráno. Firma nám čas příjezdu nikdy nehlásí a ani ho nemůžeme ovlivnit. Mějte proto připravené svoje popelnice ideálně již od nedělního večera. Předejte tomu, že vám nebude vyvezena.
Děkujeme.
Datum konání: 5. 4. 2021
Vážení rodiče,
I přes složitou pandemickou situaci jsme zajistili tábořiště pro osmidenní dětský pobyt, a to v termínu od 24. 7 – 31. 7. 2021.
Budou-li podmínky pro pořádání dětských táborů příznivější, než v minulém roce jsme plně připraveni letos tábor pořádat.
Pokud byste tedy měli 100% zájem poslat vaše děti na tábor, prosíme, do konce dubna 2021 zašlete předběžnou přihlášku svého dítěte na email skybob@seznam.cz nebo stankova7@seznam.cz .
Na základě přihlášeného počtu dětí můžeme pak dále pokračovat v přípravě táboru 2021. Následně nejpozději do 10. 6. 2021 bychom měli mít všechny podmínky k pořádání táboru od MŠMT a hygieny, na základě kterých bychom mohli stanovit, zda je v našich silách tábor uskutečnit či nikoliv.
Ohledně financí platí, že všechny platby budou požadované až po rozhodnutí, zda se tábor uskuteční.
Omlouváme se za ne příliš snadno uchopitelnou informaci, ale jak všichni víte situace je opravdu složitá pro všechny. Předběžné přihlášky do konce dubna 2021 nutně potřebujeme pro registraci dětí a v neposlední řadě i pro to abychom věděli jaký je nyní zájem o uvedený tábor.
Děkujeme a hezký den organizátoři tábora T.K. Herousek Boskovice, p.s.
Datum konání: 2. 3. 2021
Na internetových stránkách naší obce je možné nahlásit poruchu světla veřejného osvětlení.
Na úvodní obrazovce v modré záložce "Informace"
se nachází odkaz na pasport veřejného osvětlení obce. V případě poruchy se v mapovém podkladu obce v levé horní části obrazovky nachází odkaz nazvaný "Hlášení poruch".
Po jeho otevření a vyplnění čísla osvětlení dle mapového podkladu se informace dostane do obecní pošty.
Děkujeme.
Datum konání: 1. 1. 2021 - 25. 1. 2021
už 21. rokem přinášíme do obcí a měst v okrese Blansko zvěst o narození Krista při tříkrálovém koledování. I Tříkrálovou sbírku ovlivňuje epidemiologická situace, v níž protiepidemický systém – PES v 5. stupni nedovoluje klasickou koledu. Na našich webových stránkách www.blansko.charita.cz/trikralovasbirka2021 a Facebooku charitablansko jsme pro vás připravili online koledu, v níž se pokusíme do vašich domovů přinášet radost z tříkrálového požehnání.
Už od 1. ledna však mohou lidé sbírku podpořit přes bankovní účet 66008822/0800, VS 77706000, pomocí QR kódu, který najdou na našich webových stránkách www.blansko.charita.cz/trikralovasbirka2021 a prostřednictvím online kasičky na www.trikralovasbirka.cz, kde je důležité zadat název vašeho města či obce, aby peníze přišly Charitě Blansko.
Datum konání: 26. 12. 2020
Svoz odpadu proběhne mimořádně až v sobotu 26.12.